UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Apr 10, 2011

study week yg banyak godaan.

Salam.

Study week aku this semester memang sangat tough dengan godaan-godaan. Susah beno la nak aku nak tepis. Thanks to them yg suka seduce aku tu ye? haish.

Tak apa. Aku tak kisah pun. Benda free, siapa je yg tolak?? Thanks to geng zoologist, specially cik Eli yg belanja tengok movie Hop waktu malam-malam buta. Thanks juga pada cik Yinda yg support popcorn utk movie tu. hahaha. Haa.. Cik Dayu juga yg belanja karok time midnidgt pas kenyang makan McD.

Then, sangat berterima kasih pada geng otai silat ukm, kak Nani, kak Azie dan abg Kapit yg mengajak saya pergi jalan ke Alamanda. Rindunya lah dengan korang. Thanks a lot to kak Nani dan kak Azie yg support tengok movie Source Code and belanja makan KFC. wuu! Abg Kapit pula, belanja popcorn combo. hikhik.

Pasal movies yg aku tengok, jom kita review!

Movie pertama:

HOP
pelakon hensem! muahaha

Movie ni sangat kelakar dan best. Cerita pasal bunny yg comel dan dia dari family bunny yg wajib deliver easter egg ke seluruh dunia time Easter Day. Kira cam santa claus gak la. Tapi dia tak mahu jadi cam ayah dia. Dia nak jadi pemain drum terkenal. nak dijadikan cerita, jumpa la dia dengan sorang mamat ni. So, plot cerita dah mula 'panas' start dari situ. Nak tahu lebih lanjut, silalah pergi ke pawagam yg berhampiran. hakhak.






Movie kedua:

Source Code


Overall, movie ni sangat best dan menarik. Even aku rasa cerita ni paling tak banyak kos pembikinan nye coz scene cerita nya kat tempat sama je. 3,4 tempat yg sama. Apa-apa pun, aku bagi 4 stars dari 5. Cerita nya memang best dan menuntut kita sama-sama fikir n gelabah. Aku tak mahu cerita pasal sipnosis. Korang pergi tengok sendiri kt pawagam. Aku bet, cerita ni memang best jugak bagi korang. Eager sangat nak tahu sipnosis, g je tengok trailer kt youtube. Tapi, but still korang kurang faham. Kena pergi tengok juga. lalala~


Jake Gyllenhaal aku. wee~


 hehehe..

3 comments:

mysara said...

wah...stdy week rupenyer..

sempat g jalan2 ek..hehe

Hans (asaktor) said...

baru td jmpa kapit...
o.. by the way... gudluck exam...
jgn hanyut dlm bnda free ni..haha

hana_aniz said...

mysara: hahaha. sempat je.

hans: yolah. tak hanyut dah. sok start exam. gud luck ko jugak!

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik