UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Apr 24, 2011

mati itu pasti, hidup itu insyaAllah

Salam.

Aku dah kehilangan seorang kenalan masa form2 di mrsm Pasir Salak. Arwahyarhamah Yus Akmal. Aku tak rapat sangat dengan dia coz kami bukan satu kelas. Tapi kenal la jugak dan pernah sembang-sembang sikit dengan dia.

Berita ni agak mengejutkan juga bagi aku. Yelah, tak sangka pun kn? Muda lagi orangnya. Sebaya aku or muda setahun. Aku pun tak berapa pasti.

Yus ni comel orang nye. Kecil-kecil molek. Berkulit putih dan periang. Kalau tak silap aku masa pernah mengenali dia dulu. Dia orang kelantan. Belajar pun kat UiTM machang.

Tak banyak yg aku boleh komen pasal arwah.. Apa-apa pun, mohon sedekah al-Fatihah untuk beliau.. Moga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yg soleh. amin...





p/s: hmm..

2 comments:

K2r~90 said...

kite tak boleh lari dari takdir
jodoh is takdir y tentukan oleh Allah
macam tu gak kite bakal jadi mayat .. sume wajib rasainye ..


ok emo plak tetibe hehe insaf seketike ..

K2r~90 said...

Al fatihah .. buat insan pergi dulu .. teringat pade arwah opah

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik