UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Apr 26, 2011

jeles bertandang lagi.

Salam.

Naa.. Aku memang suka dok stalking-stalking orang ni. Tak kira la blog ke, fesbuk ke.. Tapi, majoriti nye di fesbuk. Pantang nampak gambar lawa-lawa, ehem-ehem.. I mean mamat yg hensem-hensem yg ada kat gambar mana-mana member aku. Kalau ditag mukanya, lagi senang keroje aku pergi usha. ahaks!


Tapi, bila buat kerja stalker-mengstalking ni, bukan dapat apa. Sakit hati je dapat. huh! Tahu nape? Sakit hati coz kita dok puji-puji mamat tu hensem, tapi bukan dia kenal kita pun. Piiiraaahhh!! Alih-alih.. tutup windows dia, sambung study. haish.

Lagi satu bab jeles, bila tengok kawan-kawan  aku yg belajar oversea. Pehhh.. Ini lagi mencarik-carik hati aku. Jeles yaaaa aaamat ok!! adehh.. *tepuk-tepuk dada. Tu la! Siapa suruh tak belajar elok-elok??





Fine! *sambung study semula. erghhh..

3 comments:

Syaheeda said...

jgn camtu.. nanti ade rezeki masing2, insyaAllah dapat jugak pergi.. have faith kay. nnti aku belikan souvenir :)

hana_aniz said...

huhu.. aku jeles nengok gambo2 ko syeeda. sedih.. nape la aku x blajo pandai masa kt ps dulu.. hukhuk..

Syaheeda said...

kalau bukan skrg rezeki ko, mungkin nanti Allah bg time master ke phd ke.. atau kerja outstation ke.. mende cmni x semua org boleh dpt.. jgn sesalkan apa yg dah lepas.. look forward.. insyaAllah one day ko pon boleh sampai sini gak :)

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik