UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Apr 24, 2011

selamat pengantin baru. eh.. baru bertunang je lah!

Salam.

ok. Aktor Malaysia yg aku minat lakonan dia terutamanya bila dia bawa watak yg alim. Serius, dia lebih menyerlah bila bawa watak yg alim-alim ni. Mungkin sebab raut wajah dia yg lembut kot.

Dah dapat tangkap, siapakah gerangan yg aku dok melalut ni?


Ashraf Muslim

Yup. Aku tahu dia diminati ramai bukan sekadar dia ada pakej sebagai seorang aktor yg hensem, tapi dia juga boleh bawa watak dengan baik lebih-lebih lagi watak ustaz Amirul. weeewiittt~~

Dah bertunang dah pun. Kecewa? oh tidak. Malah aku gembira. Orang nak bina masjid, takkan nak menangis pulak? Merepek betul. Gembira juga dengan pilihan dia cik Dayana yg ayu bertudung dan berpendidikan tinggi. Maksudnya, dia ikut syarat agama dalam memilih bakal isteri. Betul tak? Keturunan, harta, kecantikan dan agama. Aku rasa insyaAllah lengkap dah pakej nye tu. Moga-moga, bila dah kahwin nanti, ke arah yg lebih baik dan menjadi pasangan yg soleh dan solehah.

Tahniah buat Ashraf Muslim yg sudah bertunang. Harapnya, tak payah nak tunang lama-lama dan kahwin secepat mungkin. Jadi artis ni payah. Nanti macam-macam fitnah boleh berlaku.

Kepada girls yg kecewa sebab hero korang dah bertunang, doa-doakanlah kebahagian mereka. Kita pun dapat pahala bila mendoakan yg baik-baik untuk orang lain. =)


Jom usha-usha sikit gambar pertunangan diorang.


Noor Dayana
comel n ayu je tunang si Ashraf ni..



sesungguhnya manusia itu dicipta berpasang-pasangan.
tunggu giliran aku pulak 5,6 tahun lagi. muahahah


amboi! hahaha. kahwin cepat la naa


Lagi cerita, tengok [sini].

2 comments:

SeRiKaNDi_uMaR93 said...

cute :)

Hans Ismail said...

baru aku suka dia lepas tgk tunang dia yg muslimah...hehe

x macam artis laen..nak cri awek seksi.. huh!!

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik