UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Apr 8, 2011

gedik.

Salam.

Kalau aku cakap yg aku ni gedik, korang caya tak? oh oh.

Serius. Aku bukan seorang yg gedik. ok. Aku potong ayat gedik tu. Means? Aku memang gedik. Aku bukan gedik jenis lentok sana lentik sini. Tapi aku gedik dengan orang yg aku sayang. Lentok lentik? err.. Manja gedik la kot. http://www.emocutez.com

So, please. Do not misunderstanding. Kalau nampak aku cam manja-manja dan gedik-gedik tu, means orang  tu adalah orang yg aku senang untuk berperangai gedik dan aku senang berkawan dengan orang tu. Nak tanya Mek Ty, aku gedik kan bila dengan ko? Aku sayang kau weh. hahahaha. ok. Ini pengakuan jarang-jarang yg aku buat.

Sorry weh. Aku melalut sebenarnya.Tapi bab gedik je la. Tekanan exam la katakan.. pfft!! http://www.emocutez.com


Lalala~!

8 comments:

cleo said...

tolonglah niza!!!! ta tahan nk gelak kay... tmbah ngan gmbo emoticon tu thegeh2 kt c2..adoyai...hahaha

ɳυɾҽȥȥαƚყ ʝαʅαʅυԃιɳ said...

waaaa~
syg ko jugak niza. ko gedik ke? ko masam ade lah! hahahaha.. jgn marahh :P

hana_aniz said...

cleo: HAHA. aku pun gelak kekeh2 dah ni.

mek ty: hikhik

NuRuL ADiBaH said...

dgn aku, ko gedik x? hehee

hana_aniz said...

diba: aku gedik dgn ko. ko pasan x??

Hans (asaktor) said...

gedikness~~

hana_aniz said...

haha. sekali sekala aku gedikness. lalala~

NuRuL ADiBaH said...

niza.. ha'ah.. perasan.. hehee
tenkiu.. hehe

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik