UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Apr 28, 2011

oh. I'm in LOVE!! part 1

Salam.

Tiap kali aku tengok muka dia, mesti aku rasa berdebar-debar. Belum lagi tengok dia senyum. Pehh. Nak terkeluar jantung lagi adalah!!

huhu.

Tapi aku sedar diri aku siapa. Kau enggang, aku pipit. Kita tak akan mungkin pernah bersama.. Sedih wehh.. Bukan sengaja kasi ayat touching, tapi memang kenyataan. ya. Kenyataan yg pahit aku mampu luahkan.

 Cukup lah aku sekadar tengok dari jauh, intai dari jauh, dan simpan perasaan ini jauh-jauh dalam lubuk hati. Ayat hiperbola giler kan? Tapi itulah kenyataan nya.

One-sided crush.. serius. Sangat menyakitkan rasanya. Gila sakit. Boleh terasa weh denyut-denyut jantung ni. Degup-degup tak tentu hala. Itu baru teringat je. Belum tengok muka dia lagi. Tengok gaya dia yg tersangatlah hensem giler! waa..

Fine. Hati aku sangat sakit sekarang ni.

Apa? Dia kenal aku ke tak? oh. Tu lagi satu.. Dia tak pernah kenal aku dan dia tak pernah nak perasan dengan kehadiran aku. Demm!

1 comment:

K2r~90 said...

SILENT LUrVE .. hehe

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik