UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Apr 11, 2011

runsing dan risau.

Salam.

Aku tahu ramai yg macam bersedia je untuk final exam ni kan? http://www.emocutez.com Good good. Moga kita semua dipermudahkan semasa menjawab dan dijauhkan dari segala kekeliruan dan kesesatan. Amin..

Tapi.. Aku rasa runsing dan risau. Aku try study... Tapi, macam tak study. Ada sesetengah input terus ke kotak ingatan. Tapi ada sesetengah input memang tak masuk langsung. Takat lalu je. http://www.emocutez.com

Ada pulak yg aku baca dan faham sikit. Tapi bila bangun tidur je. Macam lupa dah segalanya.

Ya Allah.. risau nya hambaMu ini.. Macam mana aku nak hadapi peperiksaan akhir sem 2 ni?? Macam nak skor sekali gus dapat perbaiki pointer? http://www.emocutez.com

ya.. Banyak kesilapan ni.. Bismillah disebut sebelum study. Tapi tak ada penutup.. Salah satu sebabnya itu. Mungkin juga jadual study aku yg banyak bercampur-campur dengan perkara lagho. Suka menangguh-nangguh study.. http://www.emocutez.com

Ya Allah.. Bantulah hambaMU ini...

Haniza, berusaha! Come on..http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik