UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Feb 16, 2013

kadang-kadang keseorangan

Assalamualaikum.


Layan nasyid malam-malam syahdu gini mesti bawak satu perasaan halus. #haluslasangat. ~_~

Keseorangan memang tak bagus. Orang kata tak sosial la konon.
Tapi, kadang-kadang bila keseorangan ni buat kita terfikir.
Dan kadang-kadang bila keseorangan ini, keinsafan lebih menjetik hati.
Kadang-kadang juga keseorangan ini membuat kita jadi diri kita sendiri.
Pentingnya, keseorangan ini membawa kita lebih mendekati-Nya..

Entahlah.
Nak kata aku ni simple, tak jugak. Komplikated sangat pun ada kadang-kadang. haihh.
Kesian kat orang-orang yg ada sekeliling aku.

Kita tak nak sakiti hati dia, tapi dalam tak sedar.. memang kita dah menyakiti hati dia... Maaf seribu kali maaf pun tak mungkin boleh ubat kesakitan dia.

Tapi aku nak jadi diri aku sendiri. Tak salah kan kita cuba mendidik nafsu yg menggedik ni?





p/s: merepek meraban di waktu malam.


Popular Posts

Yang menarik