UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

May 14, 2011

menanti hampir satu hari penuh.

Salam.

Waaa... Rasa cam nak mati je tak dapat online blog satu hari ni. *ok. ayat hiperbola giler. Jangan percaya.

Actually, sangat tertekan bila tak dapat online blog pagi tadi. Cuba tengah hari, still tak boleh. Petang? Pun tak boleh. Malam? Masih juga tak boleh. demmm!!

Nasib baik dah boleh. erghh..

Kebosanan aku satu hari ni. haih. Bosan yg sangat malas. Faham maksud aku? Aku rasa bosan, tapi aku sangat malas nak buat apa-apa untuk hilangkan kebosanan. Whatever.

Pagi-pagi lagi je aku dah rasa sedih sangat. Sempat la menitik dua tiga titik air mata aku ni. =(
Tahu sebab apa? Ada kucing betina mati betul-betul sebelah bilik aku. Yg paling menyedihkan, itu mama kucing. Perut dia ada kitties.. *great! sekarang aku dah start rasa sedih semula.

Aku tak tahu punca kematian dia. Cuba juga memikirkan kemungkinannya. Tengok dari kecederaan. Mama kucing tu tak adalah keluar banyak darah. Hanya sekitar tengkuk dan mulut dia, penuh dengan darah. Ada air juga yg meleleh. Sedih sangat. Mak cik cleaner kat floor aku ni kata mati sebab keracunan. huh! Ni semua salah mereka! Sian sangat mama kucing tu.. Keras badan dia sekali perutnya yg besar tunggu masa nak deliver kitties je..

Fullstop untuk kisah itu. Nanti aku jadi budak cengeng. sobb sob.

Those pada kawan-kawan aku yg pergi Tawau esok, all the best aku ucapkan! Mainlah sebaik mungkin. All out. Bukan senang nak dapat peluang main jauh-jauh macam ni. Naik plane pulak tu. Dah la select 5 orang je. Semua budak olahraga. haih. Nasiblah jadi budak seni.. Dengki memang dengki. Tapi sebab kawan dan aku tahu korang semua hebat-hebat.. Aku doakan kejayaan dan yg terbaik untuk korang. InsyaAllah. Semoga kejayaan milik korang. Yg penting, main sungguh-sungguh. Btw, jangan lupa souvenir untuk aku. Wajib ok? Tak kira!!


Done.

Itu je yg aku nak coretkan pada malam yg sangat bosan ini tanpa Mek Ty yg menemani. hukhuk. Hari-hari ku yg berlalu sepi tanpa kamu. wuu~~





Daa~~

2 comments:

cleo said...

sian ny kt bakal mama nyiaw tu...sedey gile..

niza, smpykan gudluck kt diorg gak eh law msej2 =) seronok ny dpt gi jejauh nek plane..wuuuu =p

hana_aniz said...

sgt sian..

insyaAllah. tu la. dpt naik plane. free je. huh! jeles weh. jeles!

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik