UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

May 15, 2011

movie review: A Little Thing Called Love

Salam.

Credit to asaktor yg download dan perkenalkan pada aku movie nih.


Crazy little thing called love (thailand movie)


Upset sebab Thailand movie? Naaa. Try tengok dulu, then baru korang komen ok? Cerita ni serius kelakar, heartbreaking dan sweet! hikhik. Lagi pulak, aktor dia hensem dan aktress nye comel!!


Sweet kan? wuu~~!!!


Tajuk cerita ni aku tak sure sangat. Ada kata 'a little thing called love' dan ada yg kata 'crazy little thing called love'. Alaaa.. Mana-mana pun boleh asalkan movie nye sama je.

Cerita ni berkisar pasal perempuan ni, nama nya Nam. Dia ada one-sided crush kat Shone ni. Lama kot. 2,3 tahun juga lah. huhu.. Nam ni sumpah tak cantik langsung. Dah la hitam. Pakai spek orang tua. Hairstyle dia serius sangat nerd! Shone pulak, budak lelaki yg popular kat sekolah. Dah la hensem, pandai main bola pulak tu. Kira macam jadi kegilaan ramai lah.

Ok. Aku tak mahu cerita banyak-banyak. hehe. Nanti hilang lah feel movie ni pada siapa yg tak tengok lagi tu. Jadi, sila pergi download dan tengok. Nak download kat mana? huu.. Aku pun tak tahu. Aku tahu meng'copy' je. Ngaaa~~

3 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik