UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

May 20, 2011

time kecik-kecik aku memang comel.

Salam.

Hello everyone!

Entri kali ni aku nak bajet comel ok. So, siapa rasa menyampah tu, cepat-cepatlah tutup window blog aku ni ok? Tidak akan berlaku sebarang masalah 'no offense' nanti.

Time kecik-kecik aku memang comel. Fine. Aku memang suka angkat bakul sendiri. *dok bayang aku ngah pegang bakul then julang tinggi-tinggi. pfft!

Sorry. Aku meraban jap.

Ok. Ini entri versi limited edition punya. Bukan senang kome nak tengok. Aku pun jarang-jarang lah nak pergi geledah gambo tu.

Kredit pada adik aku, Namira yg pergi geledah almari buruk kat rumah tu, dan scan gambo nih. hikhik.


time kecik putih jek. time beso nih itam! da jadi budak nakal, tu la sebabnye. haish.


well.. muka budak baik kan. hakhakhak


Taaaddaaaaa!!! hahahaha


Again. Aku memang comel kan? ngaa~

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik