UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

May 8, 2011

habit.

Salam.



Gosok gigi adalah perkara yg paling tidak disukai oleh budak-budak. err.. Majoriti nye lah. Ada je budak-budak suka gosok gigi. Tapi, most of all yg aku nampak, memang tak suka langsung. Itu termasuk aku. Time kecik-kecik dulu lah ye. Dah besar-besar ni, jadi pemalas. Itu yg gigi banyak rosak tu. adehh http://www.emocutez.com

Tapi, aku dah amik pengajaran. wuhuu~~ Ingat pasal entri 'bad teeth day'?? Boleh search kat kolum cari gali atas tu kalau kalau nak baca. Pehh. 5 visit dengan cik dentist betul-betul buat aku insaf.

Serius, aku akan pastikan setiap pagi dan sebelum tidur waktu malam, aku gosok gigi. Even mengantuk or penat macam mana sekali pun. waa.. Tobat weh tobat!!

haa..

Nak cerita pasal habit nih, kalau orang lain gosok gigi tu, dia akan picit ubat gigi kasi bentuk cantik-cantik je atas berus gigi tu kan?

Korang buat macam ni kan?

Aku pun buat macam tu. Tapi nye.. Sebelum aku masukkan dalam mulut dan berus gigi, aku akan ratakan dulu ubat gigi tu. Kira nanti ubat gigi tu termendap antara celah-celah berus tu lah. hoho. Dah terbiasa dari kecik. Yelah, dulu benci giler tengok ubat gigi tu. Tak sedap rasanya! yikes! So, abah aku ratakan atas berus supaya aku mahu gosok gigi tanpa rasa ubat gigi yg banyak. huhu

So, benda tu dah jadi habit. Try jugak buat macam orang selalu buat, erk. Lidah aku tak boleh nak terima langsung. Mesti aku luahkan balik, then buat cara biasa yg selalu aku buat.

Well.. itulah aku.

errr...

Perlu ke update entri pasal habit gosok gigi haniza?


Fine!! Aku tahu nak update entri blog pasal apa. Tu yg merapu nih. pfftt!!



Bla bla bla bla.

1 comment:

NuRuL ADiBaH said...

same la cam aku... heheee

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik