UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

May 20, 2011

can't get my eyes off you, mystery guy!!

Salam.

Ok. Hari ni aku jumpa seorang lelaki yg sangat hensem dan bertubuh model. waaaaaaaaaaaaaaa.

Mula-mula jumpa, masa bas rapid berhenti dekat bus stand kat PK (pusat kesihatan UKM) untuk ambil penumpang. Ada tiga orang. 2 perempuan (minah omputih dan amoi) dan seorang lelaki. Abaikan perempuan-perempuan tu. Kita fokus on that handsome guy. ngiahaha. http://www.emocutez.com

Aku tengok je dari tingkap. Mula-mula aku macam ignore je. Then bila nampak dari sisi muka laki tu, I knew it! That guy memang hensem! huuu~~

Aku siap singgung-singgung Mek Ty kat sebelah. Mek Ty pun perasan yg that guy hensem!

Naik-naik je dia atas bus..  Naaaaaa.. Muka chinese look mix omputih. Memang hensem giler ah kan? Berkaca mata hitam yg retro, berkemeja kotak-kotak hitam kelabu dan berseluar jeans hitam. Memang elok-elok je fit badan dia yg berdada bidang dan berkaki panjang tu. Maskulin.

pehhh. Lemah weh lemah! *hidung berdarah

Dia duduk kat seat yg berhadapan aku tapi bukan la betul-betul depan aku. Dekat jugak dengan aku la tapi.

Yaaaa.. Aku pun apa lagi. Allah dah cipta manusia ni sempurna. Kita haruslah bersyukur dan menikmatinya kan? hahaha. ok. Haniza gatal. Aku dok je ushar tak ushar dia lah. Tak mo nanti dia perasan yg aku ni stalker dia. Takat

'menjeling-menjeling ku bertentang.. mata kita sama memandang..'

haa. Kan da terkeluar lagu  Tan Sri S.M Salim. haish.

Disebabkan tiba-tiba aku perasan yg aku ni tak tahu malu dan tak bercover-cover menjeling ke arahnya, aku cuba untuk tidur. huuuu. Tahan nafsu tu!!

Kitorang sama-sama turun kat perhentian ktm ukm. Segerombolan pendatang asing pun turun sekali. Gerak sama sekali. Mek Ty dah gelak-gelak. Aku pun tak tahu kenapa. Tanya dia. Dia cakap,

"hahahaha.. Aku rasa macam kita ni pun pendatang asing gak. Turun sekali dan berjalan serentak."

Bongek Mek Ty!! hahaha. Jatuh standard dah di situ. Tak apa. Mystery guy aku tu pun jalan sama dengan kitorang sekali. Lalala~~

Kebetulan time tu gak, terdengar that guy ketawa. Macho dan cool dowh! Trauma aku jap.

Sepanjang-panjang perjalanan ke ktm dan sehinggalah dok tunggu train datang, mata aku tak lepas-lepaslah dok tengok dia, jeling-jeling dia. Dia tak perasan pun. Aku pandai cover coz dia jauh dari aku. Lagipun ramai orang kat ktm tu. Dia memang tak perasan punya. hehehe

Then, train datang.. Berakhirlah episod cinta monyet aku tu. huuu.. http://www.emocutez.com

Tapi..!!

Haaa.. Jodoh kami memang kuat. Aku terjumpa dia lagi sekali kat bus stand ktm tengah tunggu bus sama-sama nak balik ukm. Naik bus pun sama-sama, kami. Dapat pulak dia duduk seat depan aku. walawehhh. Lemah aku rasa, lemah!!

Masa sampai ke destinasi aku, aku kena lalu sebelah dia sebab nak turun ikut pintu bus yg depan. pehh. Control habis masa lalu sebelah dia. Konon macam dia perasan je kewujudan aku kat situ. wuuu~~http://www.emocutez.com 

Tak apalah kalau dia tak perasan aku pun. Cukup bagi aku untuk hiburkan hati aku dan cuci mata hari ni. At least, aku menikmati sehari lagi di bumi Allah ni, dengan hati yg gembira dan bersyukur. ngee~~

credit to Mek Ty even dapat snap curi-curi dari belakang je.
wuuu~~




Terpanjang pulak entri ni. Bajet nak buat pendek je. haih. Korang habis baca dah pun kan? hahaha. Thanks!



p/s: mood baik yg terbawa-bawa sepanjang petang sampaikan ada orang terpijak kuat kaki aku dan aku pulak boleh tersenyum mesra dan berkata, "tak apa. tak apa." 

Entri ni bukan serius pun. Hanya salah satu hari-hari aku yg best je. 



5 comments:

ɳυɾҽȥȥαƚყ ʝαʅαʅυԃιɳ said...

hahahah. siyes rsa macam pndatang asing td!! hahahaha

K2r~90 said...

hehe la dpt tgok side bakang je

hana_aniz said...

mai: hehe. kalo bg ko tgk muka dia, nnt ko plak yg suka. haish. x boleh! aku jeles nanti. wuuu~~

MissNera said...

awat tak amek gambo depan2? nak tengok gak ke'macho'an mamat tuh... ^_^

hana_aniz said...

huhu. x teringat amik gamob depan2 la missnera. dari arah blakang je dapat. wuuu~~

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik