UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jan 9, 2011

sangat risau

Salam.

Tinggal lagi 24 jam sahaja lagi before game silat seni aku start. Dan seriously aku cakap.. Aku sangat risau.
Sangat risau sebab persediaan aku bersama 2 partners aku tu, sangatlah kurang. Dari segi fitness, kemantapan, keserasian dan kekerasan. Buat aku risau lagi, penyertaan kali ni sangatlah ramai dimana persaingannya lagi sengit berbanding Taming Sari  yg lepas. huu~

Sangat sangat sangat risau.

InsyaAllah ada rezeki kami ke final, atau lebih baik lagi dapat medal emas untuk regu puteri.. Aku sangatlah bersyukur dan sesungguhnya itulah aku, 2 partners aku dan pasukan aku harapkan. Sangat sangat sangat berharap.

Nak mengekalkan kejuaraan bukan sesenang menggapai kejuaraan. Serius.

Ya Allah.. Ya Rabbi.. Satukanlah hati kami (aku, Atiqah dan Nadrah), serasikanlah hati kami dan ikhlaskanlah hati kami. Sesungguhnya kami berusaha untuk memperolehi kemenangan dan hanya Engkau berkuasa menentukannya. Bantulah kami, kasihanilah kami. Ikhlaskan lah hati kami dengan ketetapanMU. Berikanlah kami permainan yg baik yg mampu memberi saingan yg kuat dan sihat untuk pasukan-pasukan yg lain. Kurniakanlah kami keberanian dan semangat yg tinggi dalam menghadapi kejohanan ini. Permudahkanlah segala urusan kejohanan sepertimana hendaknya. Cekalkan hati kami. Tabahkanlah hati kami. Hanya kepadaMU aku mohon pertolongan. Amiinn.. Amiiinn.. Amin ya Rabbal 'alamin..

Good luck untuk semua pasukan yg bertanding amnya, dan best of luck untuk pasukan UKM A, UKM B, dan UKM C khususnya. Semoga kejohanan ini dapat mencungkil bakat-bakat baru dan merapatkan ukhuwah sesama pasukan. Biarlah kejohanan Taming Sari 3 ini menjadi kejohanan contoh untuk kejohanan yg lain-lain.




'Mengilham Harapan, Mencipta Masa Hadapan'

3 comments:

habibah said...

insyaallah! go UKM!!!!
allah bersama org yang bersabar!..:_)

cleo said...

amin amin amin.......gudluck tuk niza, n your team mates n smua atlet ukm...yg ipt len pn gudluck gak kay =)

biarlah ada semangat kesukanan, bukanan ny semangat ke'ego'an... chaiyok!!!

hana_aniz said...

huhu.. insyaAllah.. mudah2an. kemenangan utk kita semua. ;)

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik