UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jan 24, 2011

bad teeth day.

Salam.

Kawan-kawan cakap, aku kuat. Means aku jenis tak layan sakit sangat. Even kadang-kadang aku menggedik gak teriak sakit sakit.

Tapi...

Kalau bab gigi, aku memang lemah!!http://www.emocutez.com  Mesti bergenang je mata aku memikirkan gigi kena tampal or cabut. Kalau tampal or cabut betul-betul, bukan bergenang je.. Meleleh dah pun! http://www.emocutez.com

Emo dan trauma dengan doktor gigi. Mana tak nye.. Dari aku tadika lagi. Asal time pemeriksaan gigi, mesti nama aku tak terkecuali. haaa.. Bahananya, habis gigi aku dicabut-cabut, ditampal-tampal. Kejam kejam. *ek eleh.. diri sendiri penyebab nya. Padan muka Haniza yg suka makan coklat banyak-banyak. Lepas tu, malas gosok gigi pulak tu. wekkk!!

http://www.emocutez.com

Kalau tak memikirkan gigi aku yg sakit tahap memang aku sendiri tak boleh tahan ni dah berdarah kadang-kadang, memang aku tak nak jumpa doktor gigi! huh!

huhuhu..

Malam-malam selalu sakit gigi. Start minggu lepas. Sekarang ni dah kerap sangat sakitnya. Tak kira masa. Macam time lab tadi. Tahan je sakit gigi dari awal lab sampai saat aku tulis entri ni. Time tidur malam, boleh terjaga sebab gigi sakit sangat. Berdenyut-denyut..

Sekarang sedang mengumpul keberanian berjumpa doktor gigi...

Nak nanges boleh???

gigi yg berlubang teruk dan harus dicabut : first molar

11 comments:

zAty si gAdis riAng !! said...

cabut jgn x cabut. bila cbut, aman tido kau. hehe :)

habibah said...

TAMING SARI PINGAT GANGSA,,,KUAT TU..:_)..hehhe...mne leh takut jmpe doktor...:_))..t ag truk beb~

cleo said...

niza2....sila persiapkan diri anda, jmpa dentist mgu ni jugak kay..utk kemaslahatan diri..huhu

insya-Allah, xad ap yg menakutkan kali ni yek..*wink wink*

hana_aniz said...

mek ty: wuuu~ =(

chak: ceyt! taming sari je kot. wuuu~~~

jijah: insyaAllah.. hukhuk.. waaa

MissNera said...

amboi dik.. siap bergambar rajah gigi lagi tu ^_^

pi ar jumpa doktor gigi.. suh dia tengok apa yang patut

hana_aniz said...

nk jumpa doktor gigi pun payah skang ni missnera. siap kena appointment dulu... hukhuk

ayu said...

mai saya buatkan appoinment kat awak. nak? Percuma jer untuk setiap treatment. Tapi kat USIMKL. Sahabat saya akn treat, jd jgn takut2:) slaluny treatment hr isnin n khamis pkul 10-12 pg.Sy baru jer p buat tampalan stelah 8 thn x pernh treat gigi.(sy pun jenis yg trauma kat dr.gigi)~sbb tu tggu kwn2 jd doktor, senang. klu sakit boleh marahkn depa...hihi

hana_aniz said...

btol ke ni? sy student ukm. tp leh wat kt usim??

waaaa... mahu2!

angelseptember said...

ingatkan sy sorang yang takut ngan dentist hehe. kita sama!! dentist is a nightmare!!! hahaha. =P

kdg2 semangat nak btol2 kuat, sekali clinic tutup huhu. hancus semangat yang dah terbina td. anyway, goodluck =))

Anonymous said...

gud luck wif the dentist =))

hana_aniz said...

angel: btol2. hari tu semangat nk g cabut gigi. sekali kena wat appointment. sebulan kot kena tggu! huuuu.. memang tros down.

anonymous: hukhuk.. takuuutttt!!

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik