UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jan 19, 2011

memendam rasa

Salam..

Pernah memendam rasa? Tak kisahlah kat apa-apa perkara sekali pun. Mesti pernahkan?

Aku paling suka memendam rasa. Tapi, ramai yg nampak aku ni macam senang nak bercerita. emh. emh. http://www.emocutez.com  Silap. Aku paling suka memendam rasa pada sesuatu perkara yg aku rasa sangat-sangat tak boleh beritahu orang. Sampai aku dah yakin apa yg aku rasa tu tak berbaloi, aku akan cerita dekat orang. Tapi bukan straight to the point.

Alaa.. Macam semua entries yg aku taip kat sini.

hoho

mmm..

Rasa sakit tak memendam rasa lama-lama?
Sakitkan?
Aku rasa sakit weh. hahaha.
Ini hati banyak lemah!! MySpace

Sampaikan bila tiap kali aku rasa sakit tu, aku tepuk-tepuk dada aku. Konon macam boleh hilang sakit lah. hahaha. Merapu giler.



haih. http://www.emocutez.com





p/s: sori la terlayan mood gedik+menyampah aku untuk beberapa hari ni. lalala~

Jangan layan kalau tak suka.

2 comments:

Hans asaktor said...

mmendam rse kt sape??

sbg cadangan..
try ko mkn painkiller...
mne tau hilang rse sakit... hehe..

hana_aniz said...

aiyooo.. x mau mati awal!

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik