UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jan 4, 2011

berubah

Salam.

ok. 2nd entri untuk awal tahun 2011. Malas nak update. Tapi, tak mo tidur lagi. Perut tak habis hadam prosperity burger lagi. hikhik~ MySpace
Tiada apa yg best pun untuk aku update kan. Cuma hanya sedikit perkara yg bermain di fikiran aku. MySpace

Kalau ramai orang cakap yg perasaan senang berubah. Apatah lagi kalau attitude. Personaliti. Imej. kan? kan??

mmm.. Bagi aku. Perasaan dan personaliti susah untuk berubah. Bagi aku la. Korang nye aku mana la tahu. Rambut sama hitam tapi hati lain-lain.

Tapi kalau bab imej dan attitude, ya. Aku kata senang berubah. Contoh ada depan mata kita sendiri. Dan detik ini juga, aku nampak contohnya. hui~

Perubahan yg bagus dan ada yg tidak. MySpace


ok. Tak mo cakap pasal ini. Proceed dengan yg lain.


ehem ehem.



Daniel Henney


Hugh Jackman


Zac Efron


Dennis Oh


Jae Joong

Lee Minho ^^




Jared Padalecki



Terasa hidung berdarah!! MySpace oh man!! MySpace huu~~ MySpace
Tiba-tiba aku rasa ada aura menyampah dari korang. MySpaceLagi-lagi.. Dari Paan.  MySpace

Nehh.. Saja je nak menggedik.   MySpace
Realitinya tidak.    MySpace



Lalalala~~ MySpace

7 comments:

qyqa said...

sy rasa artis korea kot ag hot dari barat..artis barat 'kotor' ah..hehehe
ska yg innoncent

Anonymous said...

aahhhh..zac efron!!! like3!!!
niza, ak bkk ko nyer blog sbb nk dgr lagu ni lame2 (and sbb nk bce entri la..hehe),jgn tuka eh
buat smntara waktu~lilix

Pejalan Kaki said...

bila si dia itu sdg mengidam~ ini la jadinya~ hua3...keep it up yer miss haniza~ =p

hana_aniz said...

qyqa: hahaha. agak ah. tp mereka tetap hensem! wuu~

lilix: hahaha. sengal ko.

pejalan kaki: maksud ko??

cleo said...

lamax...hugh jackman pn niza letak kew...? adoi.....xbley jd nih..sgt jeles ngan blog ini sb ad gmbo hugh jackman aa...huhu

Hans asaktor said...

weekkkk!!! XP

hana_aniz said...

cleo: hohoho! jgn jeles2! ngee~

hans: lalalalalalalala~~ weeekkkkk!!!

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik