UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jan 24, 2011

geram. nak cium-cium boleh?

Salam

Jom aku kasi korang geram sekali dengan aku.


waa... comelnye!!!


cak! cute giler! arghhhh



Ok.. 2 gambar ni cukup buat aku rasa geram giler. 

Nak cium-cium.
Nak peluk-peluk.
Nak picit-picit.
Geram geram!

Terasa ceria hidup aku pagi-pagi buta ni. muahahaha..

Hari ini aku berjaya selamatkan nyawa satu makhluk. Alhamdulillah.
Tadi jumpa kumbang coklat saiz sederhana kat bilik air tengah berusaha memusingkan diri. *kaki atas cangkerang kat lantai. 

Kesian kumbang tu. Rasanya dia dah penat sangat berusaha nak pusingkan badan dia. Mesti penat. huhu.. Aku tak sampai hati. Kalau orang lain tak perasan, mahu terpijak. Tak pun mati lemas dalam air..

Pusing kan cik kumbang tu, terus terkedek-kedek dia panjat dinding tandas. haha.. Great! Cik kumbang sudah cergas. weee~~ =)




p/s: ek eleh niza.. pasal cik kumbang pun nak cerita ke? wekk! hahaha

10 comments:

afiq dzuan mohd azhar said...

hahahaa.. selamat la rase geram ko xtimbul time tgk cik kumbang tu hahahaa... kalo x, mati tragis cik kumbang tu~~ kene picit2!! hahaa

Hans asaktor said...

pusingkan je.. ???
amek lah skali bg makan, pastu lap2 ckit bg berkilat dianya kulit,,
then panjat pokok letak kat puncak2.. baru lah dia rasa dihargai...

hana_aniz said...

panje: bongek! hahaha

paan: aigooo. ngah pagi2 buta aku nk p turun kolej cari pokok. waaa. seram seram. aku doa je cik kumbang dpt blk ke pangkuan famly dia.

cleo said...

niza....!!!! aaaaaaaaaaaaaaa..............!!!!!!!!!!!!
XD *guling22*

sangat comel!!!!! waaaa....!!! its so cute i'm gonna die!! haha

habibah said...

aku rasa nk tampar2 kucing ni sbb CUMIL SGT..ahhaha..
gurau jer...aku pn de kmpul set gmbo beliau2 ni sbb kiut mcm ak..ahha...:_)) cumil3~

hana_aniz said...

jijah: hahahahaha. its a fluffy kitten i'm gonna die!!

chak: hahahahaha.. aku pun cumil kn??

habibah said...

errr...tetibe rasa sakit hempedu..ahha

cleo said...

cak n niza>>udah2 le tu........wek..!! haha

hana_aniz said...

muhahahaha

cik kumbang said...

cik kumbang? ouch...hehe

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik