UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jul 3, 2011

header blog baru.

Salam.

Wuuuhuuu~~~!!

Muchas gracias Hans Ismail!!

Tengok header blog atas tu! Smart kan? yay yay! Suka suka suka! hahahaha.

Sangat sangat nice. Kalau aku yg buat, memang tak menjadi laa.

Hukhuk. Tiba-tiba rasa sedih bila fikir ko (*merujuk pada Hans Ismail) dan Piee dah habis belajar kat UKM.. Sedihnya!!

Aku dah tak ada geng laki BFF dah.
Tak boleh nak gelak ketawa dengan ko dah.
Nak gosip-gosip ke..
Nak berdarah hidung ke..
Pergi pasar malam sama-sama ke...
Paling sedih.. Tak ada geng laki yg rajin turun training macam korang. (Paan dan Piee)

Sedihnya.. Dapat pulak Paan dah ada awek sekarang. haih. Dah tak ada masa nak layan aku dah nanti.. kn Paan? Si Piee tu pun sama bila dah ada muslimah nanti.. haih..



Gembira dapat header blog baru.. Tapi sedih dah hilang member laki yg kamceng..

2 comments:

Farhan Ismail said...

perlu ke nk inform ada awek kt sini...adei...
kawan tetap kawan... lepak2 tetap sesama2..hehe...
haha...aku pn touching jgk nak blk bru ni..adei... pape pn ktorg yg dh pergi ni pasti dtg jenguk2 jgk geng2 silat ni... mcm alumni yg2 laen jgk... rindu nk training sesama~~

Dek Wan said...

wah cantik header.... huhu... buat tuk aku so.... jgn cedey2.... takpe pasni aq ade trun training ari2...huhu...

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik