UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jul 15, 2011

nak duit, tapi malas kerja.

Salam.

"dok rumah, besokan ponggong."
*perkatan censored, tu yg aku potong. ejaan tu salah. tapi aku eja berdasarkan sebutan mak aku la.

haaa.. Itulah ayat mak aku cakap tiap kali balik rumah. cehh. Tahu kan maksud ayat tu? Maksudnya, duduk rumah, besarkan badan (gemuk).

yelahh. yelahh. haih. http://www.emocutez.com

Mana tak membesar? Bila aktiviti yg dibuat, berpuluh-puluh kali gandanya kurang daripada aktiviti masa di kampus. Makan pulak, berkali-kali ganda lebihnya daripada makan di kampus. haaa. Nampak giler tak balance kat situ kan? haih.

Nak keluar berjalan-jalan pun payah. Duit tak ada!!

"kerjalah, baru nak ada duit."

Itu mak aku cakap bila aku sebut pasal duit dan bershopping.

aiyoyoyo. Tapi betul la kan? Duit mana datang macam tu je kalau tak berusaha. Lainlah kalau aku ni anak orang kaya. Minta je boleh dapat.

Baiklah. Lagipun memang nak kerja. Cuma malas je. http://www.emocutez.com

haish!!

oh yaa.


Kitty dah menemui ajalnya semalam. Sedih, tapi redha. Itu yg terbaik untuk kitty. huuuu~

Lupakan perkara tu. Simpan di lubuk hati dalam-dalam. Sedih bila teringat-ingat nanti. hukhuk http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik