UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Aug 19, 2011

entry updated??

Salam.

Sambil tunggu waktu berbuka puasa, molek la aku taip sepatah dua perkataan. Tak ada buang masa. Ye dak??
hehe

Dalam kepala ni, dah bersarang macam-macam hal dan perkara yg aku nak kongsi dan taipkan di sini. Banyak sangat dah ni sampaikan terketar-ketar tangan excited nak menaip. *ayat hiperbola konon 

http://www.emocutez.com

Tapi, bila start je menaip, haaa.. Benda lain pulak yg ditaip. haih. Ponat cenggini!! http://www.emocutez.com

Tak pe lah. Aku kena rangka baik-baik nih. *bajet macam penulis novel je. heh! Memang banyak sangat aku nak cerita. Siapa da selalu baca entries aku, mesti dah boleh agak isi-isi entri yg akan diupdate tak lama lagi macam mana kan??  huhu.

Expected sungguh!! *pekeheinyee perkataan english berterabur??

Dah lah. Nak berbuka dah. K, adios. Amigos. Tata. Bye bye. Daa~~

Assalamualaikum!


http://www.emocutez.com


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik