UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Feb 23, 2011

jom layan The Ramlees. ~itulah sayang~

Salam.

Lagu ni aku minat lama dah. Tapi sekarang baru lah nak tercari dan terjumpa. hahaha.

Ok. Lagu ni aku start terdengar time rehat lab TDR tengah hari tadi. Dok nyanyi-nyanyi even aku langsung tak tahu lirik dan tajuknya. Nasib aku baik coz aku terjumpa lagu ni kat profile member aku. Terus bukak youtube tengok video liriknya n download pulak kat 4shared. Pantas tak?? hoho.









Lirik The Ramlees (Yuna, Mira Tilu, Liyana Fizi & Najwa) – Itulah Sayang

Tanya sama hati
Apa asal sayang
Adakah tandanya nampak dipandang
Kumbang rayu bunga
Bulan dan bintangnya
Punya tanda-tanda hubungan mesra

Tanya sama hati
Pernahkah merindu
Ingat masa lena apa mimpimu
Masa berjauhan
Apa nan dikenang
Bila difahamkan itulah sayang

Tanya sama hati
Apa asal sayang
Adakah tandanya nampak dipandang
Kumbang rayu bunga
Bulan dan bintangnya
Punya tanda-tanda hubungan mesra

2 comments:

K2r~90 said...

nizaaa hehe ah ah aq pon lyn gok lg nie

hana_aniz said...

hahaha. lagu ni best kn?

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik