UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jul 1, 2010

Fresh. More feminine.

Salam 'alaik.

Wah. Wah. Blog ni bertukar wajah. Nampak macam lagi fresh dan feminine sikit bagi aku. Mungkin sebab kaler n design bunga-bunganya. Huhu..

Reason aku tukar layout sebab ada orang pakai layout yg sama dengan layout aku sebelum ni. Kalau orang yg aku tak kenal, tak kesa la kan. Ni orang yg aku kenal. Adehh.. Tak apa. Tak apa. I don't mind at all. (yela tu!!)

Dah bosan dengan layout ni nanti, tukar lagi!! Muahahaha..


Buka mata. Tutup mata. Tup tup. Haaa. Dah habis pun tahun satu aku di UKM. Umur pun da sedikit lanjut. Tunggu nak kahwin je. Eh! Tunggu nak grad la! Haha.. Tersyasyul pulak eden. Maap la ye? Udeh tua. =p
(Haniza gatai meghela nak kawin awal. Ish.. Ish.. Gatai na! Ahaks!)

Insya-Allah.. Kalau tak ada halangan, tak kena ulang@extend pengajian, aku akan graduate sama tahun dengan along aku. Sama-sama daftar, sama-sama graduate. Insya-Allah.

Dan alhamdulillah.. Adik aku Mira berjaya melanjutkan pengajian ke UTHM dalam jurusan civil eng. Sama kampus n kos dengan along aku. Haish.. Da rezeki dia kan? =) Tetap bersyukur!

Sempena nak menempuh suasana 2nd year ni, aku da siap listkan segala perkara yg aku perlu@wajib buat. Kira macam jadual la. Pagi buat apa. Petang lagi, pas tu malam. Heheh.. Betapa semangatnya kan? Minta-mintalah aku dapat disiplin diri. Huhu..

Mengharapkan perubahan yg lebih baik. Insya-Allah. =)










Positif.

1 comment:

K2r~90 said...

cam x caye da bole pnggil aq senior .. hehe

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik