UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jul 18, 2010

Pandanglah aku



Pandanglah aku
Andai itu mampu membuatmu perasan kewujudanku

Pandanglah aku
Andai itu mampu membuatmu tersenyum padaku

Pandanglah aku
Andai itu mampu membuatmu ingin berbicara denganku

Pandanglah aku
Andai itu mampu membuatmu merinduiku

Pandanglah aku
Andai itu mampu membuatmu jatuh cinta padaku

Dan berpalinglah
Andai hatimu sudah dimiliki..


Broken heart.










p/s: Tak ada kena-mengena dengan sesiapa. Idea spontan yg tidak best dan lenggok bahasa yg lintang-pukang.

4 comments:

K2r~90 said...

hoo menarek kartun!!!

hidamo said...

miss u

hana_aniz said...

damo..

miss u too.. mana kontek no ko? huhu

achapbuzzlee said...

huih .. parah ni . :P

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik