UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

May 31, 2010

MASUM 2010 - Result

Akhirnya selesai sudah perjuangan masum aku yg pertama. Alhamdulillah, walaupun mengimpikan emas, tapi dapat perak, aku tetap bersyukur. Alhamdulillah.. Insya-Allah jika aku berpeluang untuk main masum 2011 nanti, aku berusaha lagi mendapatkan emas. Haniza boleh!!

Kedudukan pingat team pencak silat UKM:

Kategori silat seni;
1. Regu putera - emas
2. Regu puteri - perak (game aku)
3. Ganda putera - gangsa

Kategori silat olahraga;
1. Putera kelas A - emas
2. Putera kelas E - gangsa
3. Putera kelas H - gangsa
4. Putera kelas I - perak
5. Puteri kelas B - gangsa
6. Puteri kelas D - perak
7. Puteri kelas F - perak
Masih.. ada satu lagi pingat. Antara perak dan gangsa. Tapi aku lupa siapa yg menang. Tak apa, da tau nanti, aku edit balik. Hehehe..

Keseluruhan untuk masum pencak silat, UKM dapat no.3
Keseluruhan untuk sukan masum fasa 2, UKM dapat no.5

Aku tak mahu ulas lebih lanjut mengenai result ni yg menyakitkan hati. Huh. Biarlah siapa-siapa yg ada ditempat kejadian sahaja yg tahu.. Moga kebenaran dan keadilan berpihak pada kita.
Berani kerana benar! Takut kerana salah!

Seperti mana gambar-gambar yg aku janjikan.. Terimalah. Hehehehe...


training...


before berdoa..


game aku.. regu puteri...


silat olahraga


UKM!!!


pasukan penyorak. haha


sebahagian team pencak silat UKM


regu puteri. time terima medal. huhu..


regu putera. harapan UKM . =)


cheese!!


antara pingat yg terkumpul


yeah!!


Team Pencak Silat UKM (tak cukup..)



Ada banyak lagi gambar.. Leh tengok kt fb aku ye?? =)

2 comments:

Nazrin Saad said...

congratz duhh.

biasalah, mana-mana prtndgn pun mesti ada kontroversi.

tahniah.

Hana_aniz said...

abg naz?? haha..
thanks!
btol.. mana2 pertandingn pn akan ada kontroversi. huuu

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik