UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

May 4, 2010

Curi masa kejap..

Assalamualaikum semua...

Hoho. Sekarang aku ada di rumah. Tapi, esok kena pulang semula ke UKM.. Huhu...
Berjaya juga online. Thanks to mapley sahul yg ada di depan mata aku tika ini. Hehehe.. Mencuri sedikit free wireless mereka. Tak pe kan?

Tak ada apa pun yang aku nak kongsi. Sekadar mahu mengomel-ngomel selepas kepenatan menyapu daun-daun gugur sekitar halaman rumah. Adehh...



Hihi.. comel~



Nampak ada kedai? Tu la mapley sahul. Jauh sangat kan? Huu.. Tak dapat nak zoom. Pakai kamera laptop je. View dari 'my private place'. Lalala~

...................................................................


Boleh dikatakan setiap hari aku ada azam baru. Kononnye la. Tapi, yang menjadinye sedikit je.
Haila.. Haniza haniza. Pe mahu jadi? *sambil geleng-geleng kepala

Tak apa la. Selagi ada kemahuan aku untuk berazam sesuatu yang baru, sesuatu yang mampu menaikkan semangat, sesuatu yang boleh membuatkan aku meneruskan hidup dengan lebih ceria, aku sudah cukup bersyukur. Alhamdulillah!! =]

Lagu yang sedang berputar-putar di setiap penjuru blog aku ni, menaikkan lagi semangat aku. Haniza!! HO!! (pinjam cheer pencak silat UKM jap)

Heroes rise, heroes fall
Rise again, win it all
In your heart, can't you feel the glory?
(Nak full lirik? Sila klik di sini)

....................................................

Menikmati angin petang sepoi-sepoi bahasa. Sambil tengok pokok-pokok meliang-lentok. Tengok pula kucing-kucing aku yang comel main berkejaran. Huh! Seronok~

K, la..
Mahu mengundurkan diri. Nak tengok cerita AdaMaya. Ngee~
Hola semula..
Moga hari-hari yang anda lalui, penuh bermakna dan bermanfaat.
Hadapilah hidup dengan bersifat positif!
Live your life to the fullest!!






4 comments:

*angelfromthedark~ said...

di mana ada kemahuan, di situ ada highway :D

asaktor lemodasa said...

post ni menambah kerinduan nk blk rumah...huhuhu

Hana_aniz said...

=)

paan: x pe, pas masum g balik k? haha

K2r~90 said...

hoho ko cuty balik x? ke still bertape di UKM
-MAi-

kim slm pd kucing itu hehe

erm, aq pun kene jitukn matlmt aq gak , syik berazam tp x de perubhn pown uhu

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik