UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Mar 5, 2013

entries equal to memories

Assalamualaikum.

Memories are too important.

If I don't write it down, I forget it.

That's why there are such things like diary and journal. Blog juga boleh masuk dalam kategori tu.

Tapi, blog tak ada lah privacy sangat unless kita privatekan.



Apa aku merepek ni? Cakap pasal memories? huh.

Ok2. Aku baru je ronda-ronda blog aku. Bukak balik cerita lama yg aku tulis. Tak sengaja pun. Tapi rasa seronok pula tiba-tiba. Some entries aku tulis, tak ingat pun cerita sebaliknya. Bila baca berulang kali, baru la teringat. Ngehh

Nak tahu apa aku rasa selain seronok baca?

The feelings of each and every entries (memories) that I wrote. Best. Then baca komen yang ada. Senyum sorang-sorang. haha

Mostly friends yg komen. Tapi ada jugak hater. Bukan haters. Boleh tahan jugak kn? Macam popular sangat sampai kena ada haters. pffft!




Baiklah. Lewat malam dah ni. ehh. Pagi dahh

Goodnight peeps! :)

Maafkan atas segala kesalahan saya.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik