UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Dec 5, 2013

hati oh hati.

Assalamulaikum.

duhai hati yg sentiasa dibolak-balikkan. berteguh lah kamu. alahai..

guys, pray for Kuantan.

tiba-tiba.. hahaha

tadi dengar cerita dari kawan pasal family dia di Kuantan. Allah.. berat berat. moga family dia dikurniakan kesabaran dan ketabahan menghadapi situasi gawat macam tu. teruk sangat dah kot. paras air sampai ke leher katanya.. barang keperluan yg ada dalam rumah, habis semua ditenggelami air. :'(

bersyukurlah kita masih bersenang-senang gini. *elok pulak lagu erti syukur by UNIC sekarang tengah main kat laptop. memang feel sungguh. alhamdulillah alhamdulillah.

macam mana la keadaan family yg duduk beramai-ramai kat sekolah. selesa tu, tak payah cakap lah kan.. confirm tak nye. Allah.. dapat pulak family yg ramai anak-anak kecil. macam mana tu? doa sahaja aku dapat panjangkan untuk mereka. moga jauh dari segala kemalangan, kecelakaan mahupun kecederaan. bertabah, bertabah dan bertabah lah.

tapi, berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. hmm...

oh oh.

pukul 1.00 pagi sudahh.

tamat di sini sahaja. daa~

hati oh hati. be strong!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik