UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Apr 29, 2012

demi kejayaan dan kesatuan hati bersama.

Salam.

These very-coming-soon pencak silat masum 2012..

Mungkin ada yg tak senang dengan tindakan aku yg macam berlagak ketua dan pandai-pandai buat keputusan sendiri memandangkan siapalah aku dalam pasukan ini.

Firstly, i am sorry. Tapi terpaksa jugak buat selagi tiada yg nak ke hadapan untuk 'guide' rakan-rakan sepasukan yg lain.

Demi kejayaan dan kesatuan hati-hati ini, aku akan

pekakkan telinga pada tujahan bicara yg berbaur amarah, benci..
butakan mata pada perilaku yg mencarik, melukakan hati..

tambahan lagi,

aku akan tegas di setiap butir bicara, perilaku selagi masih ada yg menyokong dan bersatu dengan empunya hati demi menuntut sebuah kemenangan yg dicari dan didamba-damba selama ini.

UKM~!!! hooohhhh!!



pfft. Menyampah pulak aku dengan ayat sastera-tak-jadi aku tu. buahahahahaha

Tapi aku memang serius kali ni, damn serious. Pada rakan sepasukan yg bersama berdiri dengan aku, mari berusaha meraih kemenangan.!

Tapi pada yg masih nak cipta beribu helah dan alasan, aku tetap juga akan berkeras. Take it or leave it.

Pada rakan sepasukan yg sudah pun di tahun akhir, sibuk denga kerja tesis yg menguji mental dan fizikal, tapi masih mahu berjuang bersama, ayohh! Kitalah mahasiswa, kitalah atlet harapan universiti.

erkk. eceh eceh. Ayat aku tu macam hiperbola sangat kan?? hahaha. Tapi memang itu pun yg aku maksudkan.




Masum 2012.

Gonna be my last moment with friends dan UKM tercinta..

Moga Allah permudahkan segala urusan untuk aku dan sahabat yg lain. aamiinn!

1 comment:

Azuandi1825 said...

Good Luck utk Team Pencak Silat UKM :)

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik