UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jun 8, 2013

am I doing anything wrong?

Assalamualaikum

dan salam maghrib.

seronok dapat sembang dengan kawan sekolah (lelaki) yg lama tak jumpa lagi-lagi dia bagi ayat sweet-sweet giteww. lagi seronok kita melayan ye dop? heyy. no flattery intended!

saja nak menyembang je pun. tak boleh ke?

yang tak best pulak, girlfriends sendiri macam dok menganjing. ayat tu la sesuai kot sebab aku rasa diorang macam nak memerli. tak pe lahhh.

aku brutal sangat dan ganas-ganas sangat pun salah. bila nak suweet muweet pun salah.

am I doing anything wrong?

pfftt.

tiba-tiba rasa kinda upset dengan buddies sendiri.

hmm.



oh oh. abaikan isu atas tu. lupakan lupakan.

next sem akan tukar kursus program yg baru!

pengurusan sukan. akhirnya!!

feels so excited! awesomee



kikiki

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik