UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Dec 24, 2012

another dreams come true.

Assalamualaikum.



Impian jadi kenyataan.

Alhamdulillah. so glad!

Semua pun rezeki Allah. =)

Tak expect untuk menang, cuma nak buat yg terbaik. Tapi, tu lah.. Man jadda wajada. Allah dah berkehendakkan sesuatu, maka jadi lah ia. SubhanaAllah! Allahuakbar!

Moga kemenangan ini jadikan aku hamba yg sentiasa bersyukur. ^_^




kami lima serikandi

Those feelings.. wohoo~!

santiphap. mittaphap.

Maskot rasmi kejohanan. hikhik. comel!


sayu bila dengar lagu kebangsaan Indonesia yg berkumandang. alangkah baiknya kalau lagu Negaraku.

Bangga!!


pahit manis. susah senang.


Alhamdulillah terbayar.




Tak mampu nak kata pape dah melainkan sengihan yg panjang. ^__________________^


16th Asean University Games 
Vientiane Laos 2012
12-20 Disember 2012



p/s: salah satu impian sy dah tercapai. anda bagaimana? ^_~

Btw, terima kasih yg tak terhingga buat seorang sahabat. Susah senang juga bersama dia. Bantu kami sampai ke tahap ini. :)

6 comments:

Nj said...

proud of u Niza! :)
TAHNIAH!

hana_aniz said...

thanks mek ty!
rinduuu~~

TINTA GERIMIS said...

tahniah!!!! Alhamdulillah.. ^__^

syeEra said...

waaaaa....tahniah niza!
hebat hebat! :)

Nasihah Hashim said...

congrates! moga lebih maju ke hdpn!proud of u girl!!!

Azizah Najib said...

congratulation dear.. da sambung master ni ley la move on to d next level an.. ameen.. chaiyok! ^^

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik