UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jul 7, 2012

self-respect??

Salam

Taip je backspace..
Asal taip je backspace..
Kau apa hal haniza?!

Nak luah. Tapi sekarang dah tak nak luah sebarangan dah. Payah. Nama lagi manusia, ada je yg tak puas hati.
Tapi nak cakap lebih pun, diri sendiri pun sama gak. #stabbedbyown


Kau menyampah dengan orang yg degil, keras kepala.. Tapi diri sendiri, kau tak tengok ke Haniza?? Sama je. Tak ada pun yg beza. 


So duduk diam kat tepi-tepi penjuru nun dan perhatikan apa yg berlaku. Jadilah diri sendiri sebab nak jadi diri orang lain pun, tetap tak di suka orang dan tetap akan dilabel-label.


pffft! *menyampah dengan diri sendiri










p/s: bajet nak buat entri pasal perkara lain, tapi alih-alih kata diri sendiri. lack of self-respect ke Haniza?

Lebih baik tangan yg menulis dari mulut yg berkata-kata sebab bila dah terluah melalui kata-kata, payah nak tarik balik.

Saat kita sakit, memang kita cuba juga sakitkan orang sekeliling kita. Tapi sedar tak sedar, saat yg sekejap tu boleh jadi moment yg forever.

Kita mungkin sakit sekejap dan boleh lupakan, tapi orang sekeliling yg terefek dengan kesakitan yg sengaja kita buat pada mereka tu, boleh jadi sakit yg lama.

Sebab apa? Sebab hati.






Berusahalah jadi muslimah yg baik Haniza. Tak malu ke dengan kawan-kawan yg lain tu? 




Done for today!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik