UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Mar 13, 2012

wishing for these stars versi aku.

Salam.

Jangan kata aku jiwang atau entah hape-hape lagi yg berkaitan dengan jiwang.

Aku just budak perempuan sedikit gedik dan mengada-ngada yg semakin meningkat dewasa. HAHAHA.

Layann je lah wehh..



will u marry me?
*i'm blushing! :P



till death do us part. aamiinn!
wee witt~~!!



then, we're having a sweet and precious moment together.
just you and me.



we kiss our children goodnight even if they're already sleep.
"have a really cozy sleep, my little baby."








together we will grow old and..
 loving you always even till the day I have to go.
insyaAllah.. :)





yet, until the wishes and prayers come true...






puteraku oh puteraku.
huhu







pfft. Terasa sangat gedik sekarang dengan budak yg sebaya n lebih tua dari aku. Mesti entah hape-hape je kan aku nih? oh. enaf. enaf.

Lagi terasa segan dengan budak bawah umur (lahir tahun 1991 ke atas) yg baca blog aku nih. adehh.. Sorry dik, akak ekau ni poyo. ;P




p/s: entri berbaur dewasa dan berangan tak sudah ni, hanya akan ada sekali je wujud dalam blog. sorry! tak nak buat dah. segannnnnnn

1 comment:

Nj said...

haha. aminnnn..
tanam impian x salah. sbg guidance utk kita jgk. hihi.
:)

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik