UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jan 26, 2012

sebak.. sayu.. sedih.. 2

Salam.

Alhamdulillah hari ni dah termasuk hari ketiga aku melawat Paan. Tengok dari fizikal dia, syukur alhamdulillah. Tiub yg banyak-banyak bersambung dalam mulut dia, dah berkurang hari ni. Muka dia yg bengkak, alhamdulillah dah surut sedikit.

Melalui makluman adik dia, Paan dah sedar dan boleh kenal keluarga dia. SubhanAllah.. Alhamdulillah..

Tapi sedikit kerisauan bila tekanan darah dia naik. Mak Paan cerita, dia meronta-ronta. Mungkin reaksi dia yg terkejut dan takut kot. Entahlah.. Aku pun tak tahu..

Apa-apa pun, doa aku, moga Allah kuatkan dan tenangkan hatinya. Moga dalam kesakitan itu, Paan dapat cari hikmah untuk lebih terus mendekatkan diri pada Allah. Biar hati dan fikirannya hanya dipenuhi zikrullah yg tidak putus-putus. Allah lah tempat bergantung segala harapan dan pertolongan. Moga dia beroleh kesembuhan dan kesihatan seperti sedia kala. ceria, riang bersama keluarga dan teman2nya. ameenn. insyaAllah!

Truth is, aku rindu sangat-sangat kat dia.. Allah.. Dia sahabat yg sangat baik. Antara semua kawan lelaki yg aku ada, dialah tempat yg aku senang bercerita. Rahsia-rahsia aku, kesedihan aku, kegembiraan aku..Hampir semua aku kongsi dengan dia. Best friend forever. Rindu nak gurau-senda dengan dia. Rindu nak gedik-gedik dengan Paan. Rindu nak sakat-sakat dia. Rindu..

InsyaAllah, bila Paan dah sembuh dan sihat seperti sedia kala, saat dia baca entri ni, mesti dia tergelak-gelak je. hahaha.



Aku lagi putih dari ko Paan! hohoho


wee~~


yg ni memang sengal giler. hahaha
asyik nak tergelak je tengok muka Paan


sempat je posing time joging


cakk!!


oppss! hikhik

 
pergi support Paan masa dia main kat Kejohanan Pencak Silat
kt Times Square.


to Paan: Aku tahu mesti ko nak cakap aku gedik kan?? hahahaha. lalalala~~

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik