UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jan 6, 2012

miner boots

Salam.

Study tak habis lagi, tapi dah gatal tangan dok update entri.

Tak apa. Hilangkan kebosanan dan ke-mengantukkan sekejap.

As we know, my birthday is just around the corner. *tipu la kan semua orang tahu? Even sebenarnya ada sebulan dan 1 hari lagi until my birthday. *ngee~~

So, siapa yg baik hati nak bagi hadiah? Aku tak mintak banyak. Satu je. Percayalah. Satu aje yg aku mintak.


Tadaaa~~!!!


Rachel Comey miner boots.

Sporty but still feminin.

Lawa kan? Lawa kan??

Nak nak nak!!

Berapa harga?? err..  $215.00

Rasa tercekik? erkk. Aku pun tercekik tengok harga tuh. Tapi, tu kat UK sana nun. Malaysia murah je. Apa kata? Apa kata?? http://www.emocutez.com

hahahah.

Merepeklah aku ni.

I don't need that actually. Because it is not present I seek, but it is your dua'. Make dua’ in your prayers or sujud, whenever you thinking or missing me.. Not only me but for all the muslims. Would ya??





p/s: giler awal aku request something from korang. hahaha. Just kidding la?

5 comments:

K2r~90 said...

mak aii 2 rat weh.. aq nye kasut paling mahe pon 20 jew huhu

hana_aniz said...

hahaha. ko leh tahan lg ada kasut feminin. aku x de weh. sandal, or selipar tandas je la.

hana_aniz said...

*ayat mintak penampor sebab nmpak sgt tipu. hahaha

K2r~90 said...

haha taw x peh.. x peh tunggu kawen suh jadi hantaran jer hehe

hana_aniz said...

hahaha. sape la yg baik hati nak kahwin dengan aku tu??

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik