UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Dec 14, 2011

workloaded

Salam.

Bila workloaded, mulalah aku jadi macam orang tak tentu arah.
Tak tentu arah pun, sempat je nak tukar blog background kan?
Biasalah.. cemas! haha

Fine.

Blog tak cantik kan? Tak apa. Nanti tukar lagi.
Adehh..

Banyaknya kerja!
Hari-hari kena masuk lab. bosan.

emm..

Tadi dah buat permohonan tempat latihan industri (LI). Aku mohon 2 tempat *2 tempat je pun yg boleh pilih. pfftt!

1. Bukit Merah Laketown
2. Institut Penyelidikan Haiwan

Both LI adalah di Perak. Tak tahu mana satu yg dapat. Kalau diikutkan senang, pilihan yg ke-2 tu la. Dekat giler dengan rumah. 5 minit rempit, dah boleh sampai. Memang jimat wang, masa dan tenaga sungguhhh.

Tapi, aku macam lagi suka pilihan pertama. Konfem-konfem, banyak kerja outdoor berbanding pilihan ke-2.
Masalahnya, agak jauh dari rumah aku. Bukan agak. Memang jauh punn. 45 minit kot. Praktikal sorang-sorang pulak tu. alahaiii.. tak bestnye!

Apa-apa pun, aku doa moga yg terbaik aku dapat nanti. huhu.

ok lah. Nak sambung buat kerja yg TERsangat banyak tuh.

adiossss.

daa~~~


assalamualaikum.

1 comment:

bintunHjabdulaziz-nifa said...

untungla kalau boleh LI kat perak. hehe. aku buat dekat rawang kut. dah dpt dah pun. hehe

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik