UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Dec 21, 2011

untunglaa~~

Salam..

Malam-malam, bila tak ada kerja, malas pulak nak tidur awal, haaa... merewang-rewang je la kerjanya. *merempit kt fb

Stalker?
Tak.
Tengok-tengok je.

Jealous teramat!!

Aku ada terjumpa sorang mamat hensem antara pics yg member aku upload. Biasalah.. Bila mata nampak benda indah, jadi macam wink~ wink~. ngeng. haha

Buka page fb dia, tak ada apa aku boleh tengok sangat. Biasalah, orang hot, photo semua mestilah private.
Tengok jumlah friends, mencecah 14++. wah. hebat. wah wah. hebat hebat.

Bila tengok jumlah yg banyak cam tu, aku terfikir. Ramai sebab kawan-kawan or ramai sebab peminat?
Simple answer: ramai peminat!

Mana taknya.. pandai budak tu. Belajar kat Moscow. Aku tak tahu dia ambil jurusan apa. Tapi, aku rasa dia ambil medik. pehh.. Sekali lagi, wah. hebat. wah wah. hebat hebat.

Memang cukup pakejnya. Ada rasa nak jadikan calon?? haa.. Silakan.

Apa yg aku nak kata ungtunggggg.. Bukan pada muka dia yg ada pakej tu. Bukan takat muka je. Fizikal pun  terbaik. Tinggi macam model. Aktif juga sukan. Dia main bola tampar. So, dah boleh bayangkan? haaa.. Kulit putih tak putih sangat. Coklat pun tak coklat sangat.

Dah berapa bintang korang letak?? haish. Mesti full star da nih. hehe..


Untungglaaa~~


Dia budak mrsm sama macam aku. Cuma dia dari mrsm yg dihuni oleh pelajar yg ter-cerdik-pandai.


Untungglaaa~~ 


Aku? Menyesal tak sudah. Elok dah belajar kat mrsm dari form1 sampai lah form 5. Idok pulak nak sedor diri belajo sungguh-sungguh. Tiket baik tu kalau nak belajar luar negara. hmm..


Tapi, tak boleh nak menyesal sangat sebab apa yg aku dapat sekarang, memang dah disusun dari azali lagi. Percaturan Allah tu sangat baik dan sempurna. Mungkin sekarang kita tak merasa, esok bagaimana? Tulat? 3,4 tahun lagi? haaaa


hmm..


Untunglaa~~~


Aku macam mustahil je...

Untunglaa mamat tu dapat main salji~~

Untunglaaa~~~~


untungla dapat tido dalam salji.
untunglaa~~~


p/s: kalau dia terbaca entri ni?? kalau lah dia terbaca.. bangga jek ada orang puji-puji. ungtunglaaa~~~~~

2 comments:

Izz Faizah said...

untung la dpt pkai bju sejuk..sini pkai bju sjuk mndi pluh jwbnye..hehe :)

hana_aniz said...

hahaha. btol2. leh kurus kot.

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik