UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Dec 2, 2011

senyum vs muka ketat.

Salam.

Siapa selalu senyum?

Haniza.
 *senyum mengada-ngada la kot pd orang yg benci kita tu kan


Siapa suka buat muka ketat?

Haniza.


Senyum tak bermaksud kita suka.
Muka ketat tak bermaksud kita tak suka.
Can be both.


Ingat seronok ke marah-marah, benci-benci?
Seriously guys, totally not so fun at all!


Kenapa perlu marah dan benci?
mmm.
Sebab orang buat muka pada aku kot?

emm.

Seriously, sangat tak suka dengan perasaan negatif macam tu.
Tolonglah pergi!


I just need the harmony.
Bila bersua muka, rasa gembira je.
Asal jumpa or terserempak, bukan hanya sekadar lempar senyuman. Tapi boleh chit chat kejap. Have fun together.
Mana hilang semua tu?
Asal nak senyum je, tupp. Muka ketatnya terpampang.
Senyuman nak tergaris tadi, terus terjebik.
Sudahnya, makin bertambah rasa benci di hati masing-masing

Kenapa bila bersua muka, segaris senyuman pun payah nak ukir.
Masing-masing nak ego sendiri.
Nak menangkan diri sendiri.
Rasa diri kita je betul semuanya.
*aku ngaku aku ada buat macam tu
Kau? Ada nak mengaku?

Pelik!


tolonglah faham...


Perempuan.. biasalah tu.

2 comments:

abeyoe23 said...

senyum tak perlu kata apa2..waa,.wink3x!!

hana_aniz said...

senyum tak perlu kata apa-apa. :)

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik