UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Nov 27, 2011

tahun baru, azam baru.

Salam.


Happy New Year aku ucapkan kepada semua kaum mulimin dan muslimat yg berada di seluruh dunia.

Harap-harap, sahabat semua tak ketinggalan baca doa akhir tahun dan awal tahun masa sebelum dan selepas maghrib tadi ye. Moga lebih barakah. :)

Bila cakap pasal tahun baru, mesti nak dikaitkan dengan azam baru.
Azam yg lepas dah terlaksana tak?
haha.
Aku tak tahu apa azam aku tahun lepas. Lupa dah.
Teruknyee~~

Tapi, tahun ni aku ada azam baru.
3 azam yg sangat penting aku rasa.
Korang semua macam mana?

Doanya, moga azam ni akan terlaksana dengan baik dan sempurna.
InsyaAllah..

4 comments:

Nurul Ain said...

salam maal hijrah

hana_aniz said...

salam maal hijrah ain. :)

k2r evolution said...

aha aq pown lupe ape kemende azam aq selame neh.. haish



>http://pernahterfikir.blogspot.com/

NinaKamal said...

Hi. Just want to introduce my blog for romantic novel...

ninakam.blogspot.com

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik