UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Nov 24, 2011

ambil iktibar.. jangan seronok-seronok je nak bergurau.



Salam.

Apa khabar hari korang semalam?
Harap-harap semua baik aja. :)

Aku?
emm..

Hari semalam banyak menyentuh perasaan.
Rasanya bukan takat semalam, tapi selalu je.
Cuma beza pada perkara-perkara yg buat aku tersentuh.

Hari ni, perkara yg paling buat aku sentap..
Apabila aku bergurau dengan seseorang.
Patut boleh lupakan je pasal kejadian ni.
Tapi, tak boleh.
Terngiang-ngiang ayat yg dia sebut kat aku.
Allah.. :(

Dia baik dan comel.
Silap aku, tak perasan tahap sensitiviti dia.
Padahnya, bila bergurau-gurau..
Perkataan yg tidak manis atau tidak sopan, terluah kepada aku.

Banggg!!

Haaa.. Kena kau sekali Haniza.
Terdiam terus.
Dari ketawa, usik-usik dia..
Suppp.
Pedang menusuk jantung.
Perit. perit.

Aku dah minta maaf kat dia atas keterlanjuran gurauan aku walaupun aku rasa gurauan aku tak lah teruk mana..
Tapi tak apa, lebih baik sedar diri sendiri buat salah daripada tunggu orang lain yg datang tegur kesalahan kita.

Betul tak??

Moga hari esok lebih baik dari semalam.


Dean pun faham perasaan aku.
Thanks Dean! hukhuk

Aku: Dean, senyum la untuk saya. wuu~
Dean Winchester: Nak? ok..

*berdarah hidung

2 comments:

Farhan Ismail said...

erk..dean senyum x tgk ko pn..haha..

hana_aniz said...

dean senyum malu-malu dengan aku la.

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik