UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Oct 3, 2011

makhluk Tuhan paling comel. auwww!!

Salam.

Naaa.. Banyak sangat entri pasal makhluk Tuhan ni. hikhik

Nak rasa gembira, ketawa dan senyum tiba-tiba.. naaa.. Tengoklah makhluk ni. Dapat main dengan dia, subhanaAllah.. Cerah dan ceria je rasa hidup ni!

Tapi kalau rasa nak meraung, emo, sedih dan menangis tiba-tiba.. naaa.. Tengoklah jugak makhluk. Teringat je pun dah boleh rasa sebak. Belum lagi kalau ada depan mata. Dah deras air mata ni.. Suram hidup jadinya..



alololo. rasa nak peluk n cium je kan??

kami kawan baik, ok!


saya sayangg awak!


apa pandang-pandang??

Hahaha. Aku tahu korang dah sengih-sengih. Ketawa pun ada kan?? hikhik.

See? Ceria dah rasanya. 


Tapi...

dia pijak anak anjing tu sampai mati.


haiwan yg didera

haiwan yg didera


haram jadah diorang ni pergi lapah kulit harimau tu!

Sebak? Menitik air mata??

Aku tak berani nak letak gambar-gambar yg lebih ekstrem. Masa google gambar-gambar tu pun, dah bergenang air mata aku.. 


Ya Allah... kesiannya tengok diorang nih..


2 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik