UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jun 16, 2011

harapan padaMu subur kembali.

Salam.

Ramai team-mates aku malam ni yg down. Game nak dekat. Bahang ke'tension'an makin kuat melanda. Aku pun salah seorang yg rasa macam tu.

Elok pulak time ni aku dengan lagu nasyid 'harapan padaMu subur kembali'. Tak tahu originally dinyanyikan oleh siapa coz ramai artis nasyid nyanyi lagu ni. Antaranya Saujana dan Nazrey Johari Raihan. Tapi aku lagi suka Nazrey Johari yg nyanyi. Aluanan nya lagi buat aku rasa sedih sangat.

Mentik air mata aku dengar lagu ni. Lagi-lagi hayati bait-bait lirik lagunya. Ya Allah..

Saja nak bagi korang hayati juga even aku tahu ramai yg sudah pernah dengar lagu ni.

Before nak play video clip ni, pergi pause muzik yg terpasang dalam blog aku ni. Scroll sampai bawah ok??

video

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik