UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Mar 10, 2011

serabut.

Salam.

Hari ni merupakan Hari Serabut Sedunia bagi aku. Dari pagi, sampai lah saat ini. Sangat serabut dan memenatkan. Sakit kepala tiap kali aku fikir pasal benda ni. Berdenyut-denyut.

Macam-macam benda yg berlaku. Paling buat aku serabut, pasal satu program yg boleh dikatakan aku salah seorang yg tolong uruskan. Termasuk juga isu ketidak-adilan kolej aku. Geram dan sakit hati. Entahlah..

Bila da serabut sangat ni, aku rasa macam hopeless dan useless. Aku tak berdaya lagi nak buat apa-apa. Nak memaksa, aku sendiri tak sampai hati. Alih-alih, aku hanya ekspress kan dari reaksi muka. Ketat dan kerut. Memang sangat hodoh. Sekarang ini pun dahi aku berkerut. Spontan.  Entah. Kalau tersenyum, gelak ketawa dengan kawan-kawan pun, sekejap je. Pas tu, tarik muka balik. huii~~ *sigh.

Aku harap sangat segala perkara ini dapat diselesaikan esok khususnya program tu. Harap masih ada lagi insan-insan yg boleh buat aku senyum kelegaan. Sangat berharap dan berdoa!!

Tuhan, moga segala urusanku dipermudahkan.. Amiinn..

Sabar. Sabar. Sabar.

Aal izz well...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik