UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Mar 27, 2011

a room for me.

Salam.

Waktu aku kecik, aku ada satu impian. Impian ke? Bukan. Bukan. mmm. Impian yg tak tercapai. Or should I say.. Keinginan yg tak tercapai. hah! Keinginan, teringin dan menginginkan.

A room for me.

Yup. A room for a sweet little girl. haha..

Aku tak pernah ada bilik yg aku punya sorang. Even ada 3 bilik kat rumah aku tu, tapi tetap kena kongsi dengan along n adik aku.Yelah.. bilik utama mak abah nye, satu bilik lagi, dah jadi stor abah simpan cd-cd nye yg menggunung tinggi (sekarang cd tak ada, tapi baju n buku yg berlambak-lambak.) So, tinggal satu bilik lagi untuk aku kongsi bersama along.

Time kecik-kecik, kalau pergi sleepover or lepak-lepak kat rumah kawan, aku mesti rasa jeles. Majoriti kawan-kawan aku ada bilik sendiri, katil sendiri, wardrobe sendiri, meja study sendiri.. huuu.. Sangat jeles ok?!

tuka tema kaler pink tu, jd kaler oren.
waaa.. ceria kan? 

Aku rasa, sampai sekarang aku rasa jeles dengan kawan-kawan yg ada bilik sendiri. huhu.. Jeles tengok deme hias bilik deme cantik-cantik. Kira macam, ada privacy bila ada bilik sendiri.

Tapi, biasanya budak perempuan yg ada bilik sendri ni, anak orang yg berada ke, rumah besar ke, banyak bilik ke. Tak pun, adik-beradik nye sikit. Tak payah nak kongsi-kongsi bilik. Betul kan? mm. hee. Jeles. Jeles.

Tapi, gembira juga kalau berkongsi. Sharing is caring and of coz, sharing is loving. =)

So sekarang, aku dah tak kisah sangat dah. wee~

1 comment:

ainraus said...

sama la aniz. kak ain pun ada impian tu jugak. macam takkan tercapai je.

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik