UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Mar 20, 2011

perlu saving kalau mahu rasa bahagia.

Salam.

haih... *sigh

Awal-awal entri, mengeluh cik Haniza?

Sekarang ramai dah masuk mood final exam? Aku? Terkapai-kapai lagi haa. Mood ada. Attitude tiada. Know what I mean kan?

Ahh.. Kena paksa!! Serius mahu lebih serius kali ni. Study awal sikit daripada sem-sem sebelumnya. Awal la sangat kalau 3 minggu lagi je final kan? Bongek ke??

huhu...

InsyaAllah..

eh. Tajuk entri dah lari dari isi nya.

Saving.

Adehh.. Banyak benda dalam kepala otak aku ni. Nak beli banyak ni. Beli barang-barang kehendak dan keperluan. Tapi, ada 1,2 benda yg paling penting.

Kehendak:

Model Yendo kaler oren wehhh!!
excited terus aku nak beli fon baru.


nokia 1200 yg banyak berjasa even dah banyak kali
jatuh berkecai.


Bukan niat nak mengganti yg lama. waaa.. No no. Banyak jasa fon tu kat aku. Still 'hidup segan mati tak mahu'. Juz nak tambah koleksi dan untuk bergaya je. <--- ok. alasan ni serius tak boleh terima pakai.

Ini pula..

Keperluan:


Ini memang penting!
elegan dan stylo


Ini memang wajib beli. I mean jam tangan tu yang penting. Tapi, kaler oren pun penting jugak. Ngeh~ Tak kisah apa-apa brand. Tapi lebih baik swatch ke, adidas ke, nike ke.. Paling koman pun, bum. Muahahahaha..

Ok.

Aku nak bagi korang peluang.




Peluang untuk berjasa pada aku. Bila lagi nak hadiahkan??? Please.... *gaya gedik dan manja. Serius. Aku takkan buat gaya macam tu kecuali korang serius nak berjasa. muahahahaha.




haih. 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik