UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Dec 28, 2010

sedih. down. runsing

Salam.

Nak tahu apa aku rasa sekarang ni??

Sedih.
Down.
Runsing.

Sedih sebab tak join bffs pergi hang out n ber'photo shooting' bersama. Sangat sedih. Bila la nak dapat jumpa diorang. Rindu sangat nak gelak ketawa. Rindu sangat nak share cerita. Rindu sangat nak tengok semua senyum, gedik gedik, manja manja n gila-gila. huu~ T_T

Down sebab pointer aku sangat teruk berbanding along dan adik aku, Mira. Masing-masing dapat 3.91 dan 3.68. Rasa tak tersangat down aku macam mana??! Diorang dah la amik kos civil engineering. Kos yg sangat susah berbanding aku yg hanya amik kos zoologi. ergh... Sumpah sangat down!! Nak nangis boleh tak?? ok. Dah nangis da pun.

Runsing?? Ini lagi satu. erghhh.. Aku ada game silat seni 11 Januari 2011 ni. Kebetulan, aku ada lab teknologi DNA rekombinan pada hari yang sama. Kalau lab tu hanya amik masa 3 jam je aku tak kesa. Konfem boleh curi-curi masa time game pergi lab jap. Tapi, lab ni start pukul 9 pagi sehingga 5.30 petang!! Dapat tak bayang cam ne?? Kalau kuliah memang boleh excuse. Mintak nota kat kawan. Ini lab! Mana boleh skip. Dapat pulak eksperimen buat secara individu. ergghhh..

Cuba bincang dengan prof., lagi la runsing kan aku. Disuruh buat pilihan. Sama ada datang lab atau tak datang terus. =(



erghhhhhhhhhhhhhh..........

Sedih!
Down!
Runsing!!



Sabar lah Haniza. Bertenang. Pasti ada jalannya. mmmm..

4 comments:

cleo said...

niza, sabar..doa dlu..sb ni niza dh usaha..dh g jmp lec kn? doa byk2..moga Allah tnjukkan jln terbaik tuk niza..amin...dun sedey2 dear..have faith in whatever He's gonna show to u =)

Anonymous said...

jgn la sedih2 ea....insyallah setiap kejadian 2 ada hikmahnye...blajar rajin2 n usaha + doa + tawakal...insyallah...next sem ada lg...mesti blehnye...start dr UPSR bleh buat yg terbaik lagikan skang...pasti bleh :) ok la my sis...i always pray all my sis sucess in life :)...along

ecah said...

takpa hani bersabar banyak banyak ye.
semua problem ada solution.
jgn cepat give up. biasalah turun naek tu :D

Hans asaktor said...

saba ye.. cik niza.. insyaallah ada jalan nnti... kerunsingan & keresahan ni msti ada hikmah dsebaliknya...

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik