UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Dec 7, 2010

mushroom sup yg SEDAP

Salam.

Hidangan supper yg sangat sedap. Mana tak nya, lepas habis training, penat-penat badan, disajikan pula dengan mushroom sup yg panas-panas. 

Baunyaa.... Semerbak! Aku yg bajet konon nak hirup sup je, tak menjadi. hahaha. Terus mintak Paan masak nasi lebih. Tak tahan kena goda dengan sup ni kot!

As usual... Aku dengan muka tak tahu malunya, menambah berkali-kali. muahahaha. yela, mak aku cakap, "kalau malu, lapar!" haaa... Apa lagi? Sila. Tambah. Tambah.


aku tak reti nak snap pix mushroom sup ni di 'angle' yg baik,
untuk bagi nampak cam real. huhu.


simple tapi sedap! hirup sup masa panas-panas. pehhh!



Nikmat giler weh!!

Kenyang sudah, mata pun dah kuyu. Goodnight friends!! =D

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik