UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Dec 31, 2010

keeper Malaysia.

Salam.

Khairul Fahmi. Siapa kenal? Angkat tangan cepat! Tak kenal?? Meh aku tunjukkan muka dia.


eh eh. silap letak gambar pulak.
hehehe


alamak! silap lagi. jangan lah marah dean.
I tak sengaja kot. =p



haa. ni dia khairul fahmi. cam tak?
tak cam lagi? haish.



ok. da cam kan? haaa.. good!



Menipu sangat kalau korang kata tak kenal. heeee. Bongek! haha

Nape nama dia naik dalam entri aku ini? haih. Aku pun tak faham.

Obses dengan dia? erghh... No no no!

Suka dengan dia? heee.. Tak suka dah!

Minat dengan dia? errr.. Dulu je!

Ok. Aku admit yg before ni, aku ada puji-puji dia. Sekarang, aku nak betulkan keadaan balik. Sila buka mata hati bersama saya kawan-kawan. Especially, girls.

Just now, aku pergi melawat awek khairul fahmi punya blog. Heyy. Bukan aku gedik-gedik nak kenal. Dop! Tapi Farid tunjuk kat aku. Aku ingat siapa punya. Rupanya blog awek cik abe kelantan ni. Ok. Bila baca entri entri dia pasal khairul fahmi, aku tiba-tiba menyampah weh!

Entah. Tapi memang sumpah aku menyampah. Suddenly, aku juga sedar. Kita terlalu memuji keeper Malaysia berbanding player yg lain. Kenapa tak nak puji Raja Gopal lebih-lebih. Dia lagi hebat coz dapat bentuk satu pasukan yg kuat. Kalau tak ada pokok, manakan dapat buahnya?? haaa..

Player yg lain pun berusaha untuk menang juga weh. Penat berlari keliling padang kejar bola, control bola, menggelecek dan sepak bola. Belum lagi kena rumble dengan pasukan lawan. haaa.. Penat penat penat! Aku tahu feelingnya macam mana. huu..

Tahniah untuk semua pemain bola sepak Malaysia. Anda semua sudah berusaha dan keputusannya setimpal dengan usaha yg dilakukan. Syabas! Moga dapat perbaiki lagi kelajuan ok? hehe.. Korang lari agak slow la. Kena latih speed selalu. Kasi laju sikit kaki tu kejar bola.

keranamu Malaysia!



"kamilah JUARA!" jerit mereka







p/s: saje gedik letak gambar salah. HAHA.









3 comments:

Hans asaktor said...

bg aku..menyokong setia khairul fahmi ats sbb kebolehan dia sbg keeper mmg bagus..kita dah lama ketandusan goalkeeper mmcm tu... that's why aku mmg puji gila kehebatan dia.. bukan sbb awek gediks dia...lalala~~

p/s: biar muka x jambu cam korea...tp terer bola...lalalala...

cleo said...

paan....nk jugak ngutuk ny....xap, dean masih ada, kan niza kan?hehe

hana_aniz said...

hehehe. btol btol jijah. ngaa~

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik