UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Dec 5, 2010

damai

Salam.

Hari ni aku dan member aku jalan-jalan sekitar Putrajaya. Saja menghabiskan masa yg lapang. Mula-mula, singgah solat zohor dan makan KFC kat Alamanda. Ingat lepas tu nak tengok cerita Rapunzel. huhu.. Tapi, tiket dah habis. Kecewaaa!!

Tak apa. Then, aku dan dia decide pergi jalan-jalan kat sekitar Putrajaya. Berhenti sekejap kat jambatan berhadapan Masjid Putrajaya. Lama gak dok situ. Hirup angin tasik. Damai.

Siap posing 1,2 gambar, kami gerak ke Masjid Besi memandangkan waktu Asar lagi beberapa minit je nak masuk.

Kebiasaannya kalau gi Masjid Besi tu, solat sorang-sorang je. Tapi, alhamdulillah. Tercapai impian aku untuk solat jemaah kat Masjid Besi. huuu.. Damai. Atas karpet yg lembut. Sayup-sayup suara imam dengan gemersik angin tasik membuai-buai keinsafan aku. huuu.. walawehhh. haha. Sempat berteleku dan berzikir seketika menikmati anugerah Illahi. syukur alhamdulillah!!


ruang utama solat

Masjid Besi, Putrajaya


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik