UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Nov 1, 2010

Invited reader only?? Kecil hati!!

Salam.

Entri ini khas pada writer e-novel yg aku follow di blog-blog mereka.

Huh. Sangat kecil hati. Setia aku menunggu entri yg berbulan-bulan untuk update. Sangka aku, tiada idea lagi ke apa. Rupanya, dah di privacy kn to invited reader only. Sangat-sangat kecil hati. 

At least, kalau nak privatekan, beritahu la reader, ni biarkan aku terkontang-kanting. Sangat-sangat sedih dan kecil hati. Nak kata aku ada komen yg melampau, rasanya tiada. Sebaik mungkin aku jaga hati writer tu takut-takut dia privatekan dan tak invite aku. Tapi yg terjadi memang begitu!!

*sigh. Terluka dan kecewa. Waaa.. Aku minat sangat dengan novel diorang, tak tahu ke??? Tension giler bila dapat tahu dah di privatekan!!

Tapi, nasib baik ada writer-writer tersayang aku yg masih berhati baik. Huhu.. Sangat suka dengan mereka. Cerita-cerita mereka semua best2. Thanks to you writers!


Banyak lagi sebenarnya. Tapi tak terlarat aku nak letak satu satu. Maaf nye cik writers semua. Huu...
Jangan kecil hati dengan saya pula.

Harap lah  semua writer e-novel/e-cerpen maklumkan lah pada reader andai kata nak private kan blog. Jangan biarkan kami tertunggu-tunggu dan akhirnya menjadi kecewa. Sangat sedih kot!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik